Kategoriler
1zd1rap

Mahir-i Mazur (feat. Mühimmat)

1zd1rap Mahir-i Mazur (feat. Mühimmat) Şarkı Sözleri, Sözü ile Dinle

1zd1rap – Mahir-i Mazur (feat. Mühimmat)

1. verse: (1zd1rap)

Günahlarımın sayısı
Sevaplarımdan fazla
Herkes kendini kral sanıyo
En ufak bi gazla
Trackleri sıralıyorum
Rapten aldığım hazla
Bu sektör bi yere gelemez
Pop, rock ve cazla..
Hızla ilerliyorum bana
Dayanmıyor basamak
Müzik camiasının
Yarısından çoğu zaten
Asalak
Pop albümü tutmayınca
Rape soyunur salak
Evet sana sesleniyorum
Vermelisin bana kulak..
Mutlak herkesin hedefi
Bir yerlere gelmek
Elbet herkes harcar bu
Uğurda biçok emek
Uyarı olarak almayın bunu,
Bunun adı ders vermek
Amacımız rape dil uzatan
Herkesi yere sermek..
Germek istemiyorum ortamı,
Sadece biraz sitem
Değişmesi lazım çoktan,
Çünkü boktan sistem
Her eline mikro alan kendini
Mc sanıyo harbiden
Benim de düşüncelerimi kağıda
Dökesim geldi birden..

Chorus: (mühimmat)

Dinle bu sözler kulağa vurgun
Söyle kaç surat hilkate uygun
Sussss uzunca bir düş buldum
Mahir-i mazur kendimi vurdum…

2. verse: (mühimmat)

Orda dur parazit yapma
Vurda vur davula urbanına
Tak bi çiçek yakana düş yollara
Gel istanbul yamaçlarına..
Elinde bağlama türkü oyunlara
Katılır şerefine içince poplara
Postunu çıkarıp giyince döpiyes
İbnelik alemi orostopol tez..
Hey gidi sen, sen gide gidecen
Mantar ali veli vaktini verecen
Kamera karşısı yardım dileği ve
Perde arkası ana bacı sövecen..
Ölümlü dünya bu haline şükret ki
Kifayet denen alemi şahbaz
Var sonuna kadar yaz ms kuram
Doldu içim bak mühimmat niyaz..

Chorus: (mühimmat)

Dinle bu sözler kulağa vurgun
Söyle kaç surat hilkate uygun
Sussss uzunca bir düş buldum
Mahir-i mazur kendimi vurdum…