Kategoriler
Fersah

Intro

Fersah Intro Şarkı Sözleri, Sözü ile Dinle

 

Fersah – Intro

Fersah – önder şahin intro

Bu insanlar kimse yokken vardı
Moruk, yıllarca kadıköy’de. biz
Hani merdivende takılıyoduk,
Önder abiler parkta takılıyodu
Böyle. bizim zamanımızda bitek
Önder abiler vardı yani. hani bi
Ton metalci tip vardı moruk
Anladın mı ? kadıköy gangstaz
Vardı tabi doğru söylüyosun. bi
Ton metalci tip vardı moruk, yüz
Kişi hani bizim, biz beş kişiydik
Anladın mı bol giyinen. yüz tane
Metalci tip bizim arabamızdan biber
Gazı sıkıp böyle kaçtılar.
Hani biz bunları yaşadık ki,
Önder abiler neler yaşadı. bu
İnsanların sayesinde bişeyler
Buralara geldi anladın mı ? ben
Hani ilk bu işe başladım önder
Abileri tanıdım yani. ve bizim
İçin çok büyük insanlardı hala
Öyleler yani. bunların yani önder
Abilerin vesaire vesaire kadıköy
Gangstaz’ın sayesinde bişeyler
Buralara geldi yani. belki bizde
Gezemiycektik orda belki şuan
Başkaları da gezemiycekti anladın
Mı ? şuanda herkes kafasına göre
Bol giyiniyo, geziyo biz rapçiyiz
Diyo,gangstayız diyo bilmem neyiz
Diyo anladın mı ? hepsi kafasına
Göre gangsta ama ben orda önder
Abilerden başka kavga eden insan
Görmedim. yani böyle rapçiyim
Birilerine saldıran insan görmedim
Yani. şimdi bakıyosun iki parça
Kaydeden üstad rapçi, noluyo,
Manita tavlıyo lan parçanın
Konusu ne ya rap bu mu ya ? rap bu
Mu ? ‘anacım seni çok seviyorum
Bilmem ne aşkım deli gibi seviyom
Seni bi siktir git başımdan bu
Karı deli’ hesabı. moruk aşkın
Parçası hani böyle tuhaf tuhaf
İnsanlar iki arabesk parça yapıyo
Nakarat okuyo böyle, arabesk
Nakarat tamam oof on numara rapçi
Ya seni rapçiler dinlemiyo ya, buna
Ayık anladın mı seni rapçi
Dinlemiyo rap bu değil çünkü
Yani. rap bu değil yani. seni
Müslüm dinleyen adam dinliyo yani.
O niye, onun acısı var çünkü
Aşktan acı çekmiş seni dinliyo,
Bi iki kelimenden haz almış, senin
Yazdığın hiç bişey yok yani ya
Senin yazdığın benim günlük
Konuşmam yani, benim çektiğim
Derdin üçte biri değil. benim
Arkadaşlarımla konuştuğum
Konuların üçte biri değil ki
Senin yazdığın ya. sen hiç bi
Bok yapmıyosun yani bunun farkında
Olmalısın moruk, ama adam napıyo
‘ya benim fanım var’ senin nedir,
Ne fanın var ya facebook’ta üç
Bin kişi ekledi diye sen bi bok
Değilsin yani anladın mı ? hani
Yıllardır kovalıyo moruk ya
Yıllardır bu işi yapıyo bu
Adamlar. sen ne zamandır yapıyosun
? sen bu adamları dinleyerek
Evinde, ben hala eminim yani moruk
Şuanda hani götü kalkık böyle
Tipler varya yeni yeni böyle ne
Biliyim arabesk yapıp biyerlere
Gelenler, gelmeye çalışanlar,
Konserlerde pohpohlanıp hani
Kendini bi bok sanan adamlar. ben
Eminim ki hala kadıköy gangstaz’ı
Dinleyip, kadıköy merdiven’i
Dinleyerek böyle, hani bize eşlik
Ederek kendinden geçiyolar
Evlerinde yani böyle, hani bizim
Şarkılarımızı açıp dinlerken
Böyle kendinden geçip eşlik
Ediyolar bize. ve bu adamlar bizi
Gördüğünde yanında karı var
Kız var, hani selam vermiyo verme
Senin selamın bana hiç bişey
Katmaz yani. senin selamın bana
Hiç bişey katmaz, ama ben seni
Sevmessem sende hiçbişey
Yapamassın bunun farkında ol. bu
İşin hani başı burası yani,
Başı kadıköy moruk. öyle yada
Böyle saygı duymak zorundasın.
Saygı duymuyosanda siktirip
Gidersin yani. insansa eğer
İçinde hani bi adam akıllı bi
Karakteri varsa bunu kendisi
Çözmesi lazım.
Ulan ben kimim ? ben şuyum ; ’16
Yaşındayım , 15 yaşındayım şu
Kadar süredir bu işi yapıyorum
Üç tane kaydım var.’ ‘ulan bu
Adamlar on yılını on iki, on üç
Yılını vermişler bu işe. bu
İşin piriyle birlikte takılan
Adamlar bunlar.’ demesi lazım
Anladın mı ? gördüğü zaman,
Gördüğü zaman abicim nasılsın
? iyi misin ? hal hatır sorması
Lazım, ama adam napıyo, bi tane
Şarkı yapıyo, beş kişi dinliyo,
Facebook’unda elli tane bin tane her
Neyse fanı oluyo, hoop götünün
Deliği tavana bakıyo, adamı
Görüyo selam vermiyo. sen kimsin
Ya ? adam yaşamadığını
Anlatıyo nasıl anlatabilir böyle
Bişeyi ya ?
Adamın kanına dokunur tabi
Arkadaşım. tabi dokunur ya. ben
Kavga edicem bi ton, hani bıçakla
Karşı karşıya kalıcam, ölen
İnsanları tanıycam, cenazelere
Gidicem, arkadaşlarımın
Ölülerini kendi ellerimle
Kaldırıcam, anladın mı görücem
Onları. ben kalkıp şarkıda
Demiycem ben böyle bişey
Yaşıyorum ben gangstayım falanı
Filanı demiycem, ama annesinin
Kucağında yatan, bakkala giderken
Annesinden izin alan insan kalkıp
Diycekki ben şöyle semtte
Yaşıyorum, ben gangstayım ben
Bilmem neyim. bırakıcaksın bu
İşleri sen ya. ben yapmıyosam sen
Hiç yapamazsın, ben yapmıyosam
Sen hiç yapamazsın. sorsan hepsi
Efe sorsan hepsi rapçi. bizimkiler
Hiç değişmedi yani, bizimkiler
Hala rap yapıyo. bizimkiler derken
Üç beş insan ben bizimkiler diye
Hani çoğunu sildim yani. çoğunu
Sildim çünki insanların insan
Olmadıklarını gördüm yani.
İnsanların konuştukları gibi
Olmadıklarını gördüm.
Ben alışık değilim çünkü
Böyle şeylere bilader. ben emniyet
Mahallesi’nde doğdum büyüdüm
Yani.
Ben emniyet mahallesi’nin abileriyle
Büyüdüm. ben emniyet
Mahallesi’nin insanlarının hani
Böyle eksik yapana yol vermesini
Gördüm anladın mı ? eksik yapan
Bi kere yapar ikinci eksik zaten
Yapacaktır o, onu almaya gerek yok,
Ona yol vericeksin. o gidicek o
Dalgasına bakıcak yani, ve onu
Bitiriceksin. biz bunu yapmadık
İşte abi hata bu. hani biz
Demiyorum siz daha doğrusu. hani
Siz bu işin en önde gelenlerisiniz
Abi. eksik insanın önünü
Kesmediniz, dediniz ki ; ‘bırak onu
Gitsin, yapsın, kafasına göre
Takılsın.’ ama noldu ? şimdi o
Adamlar konuşuyo. ki o adamlar kim
Ya. daha iyi hatırlattın yani abi.
Sana selam verenlerin yani sana
Yalakalık yapanların böyle şu
Anda sana farklı konuşmalarını
Böyle sen daha iyi bilirsin abi biz
Senin kadar yaşamadık.

Yani, demem o ki kardeş hepiniz
Akıllı olucaksınız

– fersah (giyotin)