Kategoriler
Halef Çayırcı

Gitme Desem

Halef Çayırcı Gitme Desem Şarkı Sözleri, Sözü ile Dinle

 

Halef Çayırcı – Gitme Desem

Ben kendimi anlatmayı bilmem.
Tanıyanlara sor beni onlardan dinle.
Sakın beni benim sözlerimle bilme.
Ben kendimi anlatmayı bilmem.

Kendimi anlatacak hiç bir sözüm yok.
Seni anlatmaya bi parça yüzüm yok.
Ağır gelir sana seni anlatmam.
Kendini biliyorsun o yüzden lüzum yok.

Sen gidersen hayaller yarım kalır.
Hatta, yok olur yarınlarım.
Nasıl başlasam yarım kalır.
“ben” der susar
“sen” der ağlamaklı kalırım.

Bugün de yine dün gibi yarımım.
Çünkü hâlâ yoksun
Hayatımın kadını.
Unutturum herşeyi ama
Unutmam bir lafını.
Çünkü sen hayatımın kadını.

Seni sevdiğim gibi
Başkalarını sevemem.
Sende hissettiğimi
Başkasında hissedemem.
Seninle her yola gelirim de canım.
Sensizliğe hiç gelemem.

Var olmana rağmen yine de sensizim.
Zaten bu yüzden bu denli densizim.
Hayatım sen yokken belli belirsiz.
Çelimsizim ve halen
Benim değilmişsin.

Hiç benim olmadın da zaten sen.
İstedim de gelmedin gel naz etme.
Şimdi ne haldeysem senin sayende.
Geleceksen bi umut ver zor
Geliyor sabretmek.

Seni tam buldum derken kaybetmek zor
Aşkımı kimseye değil kendine sor
Bitmiyor bu yol dinmiyor bu kor
Düşünüyorum da bize
Yakışmadı bu son

Uyuyamıyorum sensiz.göz
Altlarım morardı.
Her gece kaç içki
Şişesi boşalttım.
Sensizlikte gözlerim de boşaldı.
İnan ki bana sen hariç
Herşey boş artık.

Ne kadar ağlasam da azalmaz bu sevgi.
Zaten eminim göz altlarımdan belli.
Bir de gördüğüm en güzel
Renkti gerçekten.
Gözlerinle tanıdığım o kahverengi.

Sahte geldi aşkım sana.
Verdin kalbe derdi.
Sabredermi sence biraz?
Aşkı fark eder mi?
Kaybederdim ben her zaman
Ama ayıp edersin.
Eğer gidersen bütün
Herşeyi de mahvedersin.

Mahveden sendin zaten her zaman bak.
Sarf eden de kaybeden de
Bendim ne saçma.
Hayatım boyunca hep kaybettim ben.
Seni de kaybetmek
İstemiyorum gel kaçma.

Açma sakın başka birine kollarını.
Halen gözlüyorum biliyor
Musun yollarını?
Belki gelirsin belki de
Hiç gelmeyeceksin.
Ama senden vazgeçiremiyorum
Şu sol yanımı.

Nasıl yani?senin hiç
Hayalin olmadı mı?
Yıkarken gözlerin hiç dolmadı mı?
Solmadı mı yanakların?
Bi hüzün doğmadı mı?
Gitmek istemezken seni
Uğurlayan olmadı mı?

Her neyse, siktir et sen ol yarınım.
Senden başka bir güvencesi
De yok yarının.
Zaten istemem de
Olmasını.düşünmem
Sonrasını.
Beraber silmeliyiz
Gözlerinden son yaşını.

Gel de durdur şu
Meleklerin son yasını.
Sana ulaşamadım
Kapattılar yollarını.
Gelemedim halbuki çok istemiştim.
Beraber kutlayamadık son yaşını.

Elimden geleni yaptım benim olmasan da.
Sana ulaşmaya
Çalışırken onu kollasan
Da.
Arayıp sormasan da şu son
Zamanlarda beni.
Artık gecelerime güneş
Gibi doğmasan da.

Gel
Bana ellerini ver.
Herşey güzel olacak
Seninle beraberken.
Gel
Kaçma her seferinde ya da boşver.
Nasıl biliyorsan öyle devam et sen.

Yani;benim olman için seni zorlayamam.
Zaten istediğinde geldin
İstediğinde gittin.