Kategoriler
Şanışer (Ft. Holden)

İflas

Şanışer (Ft. Holden) İflas Şarkı Sözleri, Sözü ile Dinle

 

Şanışer (Ft. Holden) – İflas

Şanışer:

Şimdi cehennemdeyim, 7. katta.
Yukarda hasımlarım, sevinci paklar
Ölüm birinci hatta, ecel
Selam verir hakka
Yürür defterimde rap ve hedefin
Yok değil, vakka çekil.

Gölgelerime fener tutup
Işıklarımı yakma.
Hiçbir eyleminiz zerre kadar
Yatmıyor lan akla.
Sizin attığınız kadar
Güvercin atmıyor takla.
Kapat çeneni salak
Fikirlerini kendine sakla.

Ağzınızda gram ıslanmıyor bakla.
Yaptığınız çakallıklar
Açıklanmaz hakla.
Siz birbirinizi yiyin, bizde
Herkes aynı safta.
Yaptığımı yapma velet,
Elini çek hip-hop’tan.

Götünü başını topla,
Doğru dur bi’ dakika.
Yüzde yüz etiketsin,
Dağıldın bi’ hapla.
Hayatın gerçekleri yazmıyor kitapta.
Kendine zenci diyor velet ama
Korkuyor siyahtan.

Nakarat:

Bugün bi öncekinden zor geliyor.
Yazılan her cümle
Öncekine yol veriyor.
Yine düşmanı ediyor ya pişman.
Sabah ölümleri gecelere son veriyor.

Holden:

Son durak, başımda kör bi sırtlan.
Ve artık zor dayanmam,
Hazırlandı kan parası.
Yoktan yere takla atıp
Düşürdüğünüz maskelerle,
Şehir tersten uyandı bak, her
Sokakta bir suratsız.

Hepsi aynı bok burada,
Çırpınışlar faydasız gelirken,
Bence evine dön erkenden.
Elalem ne der ki bilmem artık,
Günüm geceye dönerken;
Ben en tepede seyirdeyim.

Şimdilerde keyfe keder,
Ödenecek onca bedel.
Öyle bakma gel gel,
Alnımızda ter var sırtlan.
Durma kalk toparlan evet,
Bizde herkes aynı safta.
Henüz bitmemişti ancak, aniden
Açıldı kartlar (ah yazık )

Üvey değil, yüz karası.
Kürkçü dükkanında
Resmedilmiş iflasın.
Son kumarda binbir hasım
Toplanır mahallede.
Ben yenilmez kumarbazım,
Sikerler o kansızı.

Yani her koşulda, tek bi
Hamle karakter belirler.
Yüzlerinde kin, tebessüm,
Artı bir de ihanetle.
Hangi kahpe uslanır ki bin
Kötekle, söyle.
Günahsız cenin duası
Kirlenip karıştı küfre.

Cümle sonuna ünlem ekle.
Hayatın beklemekle geçmez, hayır.
Her şey hazır, el tetikte.
Kulüp tamam, piçin oyu sende.
Şimdi gidiyorum ben, dikkat
Et ki şer peşinde.

Nakarat:

Bugün bi öncekinden zor geliyor.
Yazılan her cümle
Öncekine yol veriyor.
Yine düşmanı ediyo ya pişman.
Sabah ölümleri gecelere son veriyor.