Sokrat St Aşkın Tillahı 2 Şarkı Sözleri, Sözü ile Dinle


 

Sokrat St – Aşkın Tillahı 2

Aşk kokusu yok bu
Parçada böyle bilin,
Elveda ettim artık lan yok öyle biri.
Aşktan bahsetmiycektim de
Buna çözüm mü derim?
Tükürdüğümü yaladım
Herkesten özür dilerim.

Sade ben değil, akıl vermeyin.
Kimin yanına gitsem bana sorar merve’yi
Bunları yazan sokrat’tır
İnanın ben değil
Çünkü ben bi gün başkayım,
Başka bi gün kendimdeyim
Neyi isterim bilmezken,
Elim kalemi mesken
Tutarken kağıt der ki destekliyorum.
Bu parçaya başlarken
Amacım aşk değildi ama,
Bu parçada bile merve’cim seni
Es geçmiyorum.(hahahah)
Bir de rap yapsam tam olur,
Derler ki sokrat her kıza tav olur.
Olurum evet gülüm, size
Ne hayatımdan?
Neden rapçiler ya dedikoducu ya
Da mal olur? (hahaha)
Duygusal değilim sorun biriyim,
Hele ki konu aşk’sa
Harbiden odun gibiyim
Gecenin bu saatinde konu aşksa gidiyim.
Konuyu kapatın madem,
Bırakın gidiyim.(heheaha)
Geldiler, yine bu gece geldiler.
Gecenin bir yarı… (hehehahahaheheha)
Geldiler, yine bu gece geldiler.
Bir gölge etrafında ve
Islak bir mendile,
Dalıp giderken gözlerimi
Ayna ile buluşturdum,
O an kader aynanın kırık
Camlarını elime tutuşturdu.
Sustum babam dedi ki: “bir
Şey olmaz aslanıma”,
Gözlerimi dikerken odamın
Patlamış florasanına
Zor bir gün bugün, zor
Annem, zor babam.
Samet’i sokrat’a değil,
Sokrat’ı samet’e sor baba.
Mutluluk bir yanda, dert ve
Keder bir yandalar.
Gözlerim korkuyu, hissettiği andalar.
Düşünürüm param yok,
Ailem uzakta diye ama…
(olsun be kardeşim bunu
Bulamayanlarda var.)
Aklım son olarak, yaparken seçimi,
Kalbim ismini sürekli atarken geçirir
Gittin gideli iki terkedilmiş olarak,
Her gece cuma’mla dertleşirim.

Aşk kokusu yok bu
Parçada böyle bilin,
Elveda ettim lan artık yok öyle biri,
Aşktan bahsetmiycektim de
Buna çözüm mü derim?
Tükürdüğümü yaladım,
Herkesten özür dilerim.